21 Jul 2010

Uspešen začetek raziskovalnih taborov

Z veseljem sporočamo, da je bil začetek poletnih raziskovalnih taborov zelo uspešen in vzpodbuden. Kljub nekoliko slabšem vremenu v prvih dveh dneh smo imeli 9 opažanj delfinov. Spremljali smo jih s kopenske opazovalne točke ter s čolna. Prepoznali smo kar nekaj starih znancev, opazili nekaj novih plavuti in se razveselili dveh novih mladičkov.

V spodnjih vrsticah si lahko preberete še nekaj vtisov letošnjih prvih udeležencev:

"Delfini so nekaj neopisljivega. Prikažejo se ti v vsej svoji mogočnosti ter veličastnosti in ti dajo občutek svobode. Ta občutek pa vsakič znova doživiš, ko vidiš hrbtno plavut, ki postopoma prihaja iz vode in se zasveti na vse strani. Društvo Morigenos mi je omogočilo to neverjetno doživetje, ki si ga nisem mogla niti predstavljati. Delfin je že od nekdaj moj simbol in ko ga vidiš v naravi, je to res najlepše. Deset dni je minilo prehitro. Ekipa in udeleženci so bili res super. Uživala sem v vsaki minuti. Morje, delfini, enkratna skupina - nepozabno."

Sabina Vesnič, 17, Slovenija


"Že od ranega otroštva sem imel željo videti delfine v njihovem naravnem okolju in pomagati pri raziskavah in varstvu teh živali. V poletnih raziskovalnih taborih društva Morigenos se mi je ta želja uresničila. Dobil sem globlji vpogled v aktivnosti raziskovalca morskih sesalcev in sedaj sem prepričan, da je to tisto, kar želim početi po šoli. Oboji, ekipa in udeleženci, so bili zelo prijetni, na taboru sem se počutil doma. Tudi obroki so bili dobri in z veseljem bi se raziskovalnih taborov udeležil tudi naslednje leto.
Hvala za lepo preživet čas!"

Jasper Motrecht, 16, Nemčija



"Besede nikoli ne bodo opisale vsega, kar vidiš in doživiš na taboru. Doživetja so bila zame res izjemna vsakič, ko sem obiskala tabor. To je že moj tretji tabor tukaj in verjetno me naslednje leto zopet vidijo. V teh treh letih sem videla že zelo mnogo: veliko delfinov skupaj v skupini, mladičke, želve (eno smo celo rešili), velike meduze, delfine 200 metrov od mene, ko sem plavala, itd. Zaradi različnih ljudi, s katerimi vsako leto znova preživljam čas na taboru in ljudi, ki jih spoznam vsako leto na novo, ter njihovega odnosa do živali, okolja in načina življenja, se spreminjam in postajam vsako leto boljši človek. Zaradi njih je vzdušje na taboru vedno odlično in že zato se je vredno vrniti vsako leto, da ne omenjam delfinov in mojega najljubšega Deinona seveda!"

Deina Meglič, 18, Slovenija



Foto: Polona Kotnjek / Morigenos

No comments:

Post a Comment

Followers