19 Aug 2009

Deina in Deinon - utrinki z raziskovalnih taborov


"Deset dni, na katere čakam vse leto, so zopet minili, a tokrat s še boljšimi spomini kot lansko leto. Čeprav sem delfine videla "samo" dvakrat, je to odtehtalo vse ostale dni, ki pa so bili tudi brez delfinov izjemni. Delfine smo videli daleč stran od obale. Sprva so plavali počasi, tako da smo zlahka identificirali vse. Resnično me je presenetil Tilen, ki je s samim pogledom naštel imena vseh delfinov v vodi (med njimi je bil tudi Deinon). Bilo je izjemno, a tega, da je delfin priplaval pod čoln le slab meter pod mano, ne prekaša nič. Poskočilo mi je srce, ko sem se dejansko zavedla, kako veliki in še bolj lepi so v resnici. Plavali pa niso samo počasi, ampak so nam pokazali tudi nekaj akrobacij, ki so mi dejansko vzele dih. Ostale dni pa... ste že kdaj rešili kakšno divjo žival? Ste kdaj rešili morsko želvo? No, mi smo jo in občutek, ko izveš, da je ta žival, ki je skoraj nepremično ležala na površju vode, preživela samo zaradi tebe... NEPOZABEN! Živali pa niso vse, kar je naredilo tabor tako poln doživetij. Tudi ostale aktivnosti, salsa, dan delfinov, nočno kopanje in druge so pripeljale k temu, da je bila neprespana marsikatera noč. Nenazadnje pa naj omenim še ekipo - hm recimo, da si boljše ne morem predstavljati, in moram reči, da sem se resnično navezala na društvo, tako da se me še nekaj časa ne bodo znebili."


Deina Meglič, 17, Slovenija

No comments:

Post a Comment

Followers